آبنما شیشه ای

آبنما شیشه ای را می توانید به خوبی به عنوان پارتیشن در دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. این پارتیشن زنده می تواند ظاهر منحصر به فردی را به فضای دکوراسیون شما ببخشید.از آبنمای شیشه ای به عنوان پارتیشن نیز می توانید در فضاهایی مانند لابی ها برای منطقه بندی استفاده کنید با این کار علاوه بر استفاده ی کاربردی می توانید به عنوان یک عنصر دکوراتیو زینت بخش فضای لابی شما باشد.گونه ی دیگری از آبنمای شیشه ای مانند یک تابلوی زنده روی دیوار شما نصب می شوند و ظاهر منحصر به فردی را به دیوار شما می بخشند به سادگی می توانید این آبنماها را مانند یک اثر هنری روی دیوار خود نصب و از آرامش صدای آب لذت ببرید.

طراحی و ساخت آبنما شیشه ای


طراحی و ساخت آبنما شیشه ای

ترکیب آبنمای شیشه ای با یک نور پردازی  منحصر به فرد می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را دو چندان کند، این آبنماها غالبا موزیکال می باشد که برای فضاهای عمومی بهترین گزینه محسوب می شوند . آبنمای شیشه ای بیشتر برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد اما می توانید به کمک ایده های خارق العاده از آن ها برای دکوراسیون فضای بیرونی نیز استفاده نماید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون فضای بیرونی خود ببخشید کافی است کمی خلاقیت خود را در این زمینه به کار بگیرید و ظاهر منحصر به فردی برای آبنمای خود خلق کنید.

آبنما شیشه ای


طراحی و ساخت آبنما شیشه ای


آبنما شیشه ای پرده ای از آب می باشدکه به صورت موج موج ویکدست روی شیشه جاری  وبه صورت  غلطان بدون پرتاب آب ،جاری میشودوتاسیسات آبنماشیشه ای مکانیکی و الکترونیکی اجرا میشود در آبنما شیشه ای هوشمند می توان زمان کار را برحسب زمان 24 ساعت تعریف نمود.اجرای آبنما شیشه ای در محلهایی از جمله استخر پذیرایی، لابی، قابل استفاده میباشد.به آبنما شیشه ای آبشار شیشه ای هم اطلاق می گرددبه علت ارتفاع آن که تا 20 متر قابل اجراست.

طراحی و ساخت آبنما شیشه ای


https://t.me/NEGINAZINCO1