آبنما خانگی

آبنمای خانگی یکی از محبوب ترین عناصر در دکوراسیون داخلی بخصوص در سبک فنگ شویی هستند.آبنماهایی که با سنگ های طبیعی و گیاهان طراحی می شوند این حس را القا می کنند که گوشه کوچکی از طبیعت به خانه شما آمده است.


انواع مختلف آبنماهای خانگی برای استفاده در داخل منزل، حیاط یا باغ، متصل به دیوار، روی میز و یا ایستاده در بازار وجود دارند. برای اینکه آبنمای خانگی شما انرژی تماما مثبتی را به دکوراسیون منزلتان  بدهد لازم نیست حتما از ظاهری مجلل و لوکس برخوردار باشد.

در انتخاب آبنمای مورد نظرتان حتما به هماهنگی و هارمونی آن با دکوراسیون کلی منزل توجه داشته باشید. این کار ترکیب بسیار زیبایی را در دکوراسیون خانه بوجود می آورد و از شلوغ بنظر آمدن آن جلوگیری می کند. اما انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن آبنما در درجه بعدی اهمیت قرار می گیرد. معمولا بهترین مکان ها برای قرار دادن آبنمای خانگی در ضلع شرقی، جنوب شرقی، وشمال خانه است


طراحی و ساخت انواع آبنما


طراحی و ساخت انواع آبنما

استفاده از آبنما در طراحی نشیمن منزل

آبنما ها می توانند در فضای دورهمی های شما حس آرامش و طراوت را برایتان فراهم کنند. حضور آبنماهای دیواری در فضای نشیمن خانه بر چیدمان مبلمان تاثیر گذار باشد. در فضای نیم دایره ای به مرکز آبنما مبلمان نشیمن را بچیند و حضور آب را در نزدیک ترین مکان نسبت به خود حس کنید.

آبنماهای توکار می توانند بخشی ازدیوار  فضای نشیمن شما باشند و به هیچ وجه فضای داخلی را اشغال نکنند.

آوردن آبنمای فضای بیرونی به داخل منزل

با وجود دریچه ای در دیوار شما به راحتی می توانید آبنما و حوضی مشترک برای فضای داخلی و بیرونی منزل خود داشته باشید. امکان داشتن چنین فضایی به طراحی پلان و همنشینی فضاها در آن وابسته خواهد بود. با این ایده طراحی فضای بیرونی بر روی طراحی فضای داخلی نیز تاثیرگذار خواهد بود.



 طراحی و ساخت انواع آبنما


https://t.me/NEGINAZINCO1